Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym sklepem.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 604789506.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@e-swiatbielizny.pl lub telefonicznie 604789506. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
Adres zwrotów.
Świat bielizny
36-060 Głogów Młp.
ul.Pelczara 71
Paczkomat:
GMP03M Głogów Małopolski, ul.Rzeszowska 59
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Można wymienić zakupiony towar na inny. Wymieniany towar dosyłamy na nasz koszt. Towar proszę odesłać na adres zwrotów z informacją na jaki towar chcą Państwo wymienić.